2013. november 6., szerda

Becca Fitzpatrik - Csitt, csitt

Csitt, csitt - Becca Fitzpatrick

Egy barátnőmtől kaptam kölcsön az első részt egy unalmas tanórán, és rögtön olvasni is kezdtem. A borítója nagyon szép, szerintem már eleve odavonzza a tekintetet.
Nekem nagyon tetszett a sztori, főleg, hogy más mint a megszokott vámpíros és vérfarkasos történetek.  És ebből a könyvből is rájöttem, hogy a szerelem (szeretet) mindennél erősebb. Nora és Folt kalandos és romantikus története lenyűgöző.

Egy szent eskü. Egy bukott angyal. Egy tiltott szerelem.
Nora egy hétköznapi lány mindaddig amíg egy biosz órán be nem lép az életébe Folt. A fiú veszélyes mosolya és sötét szemei akarata ellenére is vonzzák Norát. Néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. A lány ezzel  belecsöppen a bukott angyalok és a nephilimek közti ősi háborúba. Legjobb barátnőjével, a vagány de kicsit szórakozott Vee-vel, igyekszik kideríteni Folt titokzatos kilétét, ezalatt más események után is nyomozni kezdenek. Folt és Nora egyre közelebb kerül egymáshoz...

Nagyon jó könyv, érdemes elolvasni,bátran ajánlom! :)  Szóval aki kedvet kapott hozzá, az megtalálja könyv, pdf és egyéb (? XD) formában. ;)
És egy jóó hír! ;) a közeljövőben elkezdik forgatni a Csitt, csitt-et. :)
Folytatásai: Crescendo (2), Silence (3), Finale (4). ♡xD

~ Amira ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése